Då var man förskollärare

God morgon mina fina!
Hoppas ni haft en bra helg? Min vara ju helt klart bäst! Kan ni gissa varför? Jo, för jag tog examen. Äntligen alltså. Så på Lördagen blev det fest, men jag tänkte sätta mig och skriva ett separat inlägg om det, för jag väntar på bilder från festen.
 
Iallafall så var det första dagen på jobb för mig igår, och det kändes superbra! Jag ska bara komma in i alla rutiner och scheman, sen ska det nog lösa sig.
 
Idag blir det jobb mellan 9:15-18, stängning med andra ord. Sen ska jag in om stan en runda för att bunkra lite smink som börjar ta slut här hemma. Nödvändigheter liksom, haha!
 
Ha en fin dag, för det ska jag ha. Trots att det är storm ute idag.
Puss❤️
 
 
(null)
I går blev det frukost, och kaffet dracks ur en av mina fina examenspresenter.
 
(null)
En styck lycklig tjej i Lördags kväll. Bästa kvällen!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0