TBT: September 2014

September 2014. Året och månaden då mitt liv tog en ny vändning. Jag började plugga på min drömutbildning på Malmö högskola efter att jag sagt upp mig från Mcdonalds i Augusti. Livet lekte, träningen gick bra och jag mådde toppen :D
 
Första föreläsningen, den var kaos kan jag säga. Det gick så himla fort!
 
Köpte mina goa träningsskor. Dom har fått jobba kan jag säga ;)
 
Började så smått komma in i plugget. Men kände mig lite förvirrad och lost i mellanåt. Det var verkligen en utmaning som jag inte stött på innan. Men jag tog mig igenom det!
 
Jag älskade mitt hår här! Så himla fint och hälsosamt. Hela jag såg så otroligt hälsosam ut. Men sen tränade jag ca 5 dagar i veckan också. 
 
Firade mammas födelsedag och åt marängsswiss, så himla gott! 
 
Firade Rasmus 24-årsdag här hemma med en massa kompisar. Mycket trevlig :D 
Köpte min älskade Macbook air. MItt bästa köp någonsin ♥
 
En styck 1-årig Emil. Lilla plutt till sommaren fyller du 5 år. Vart tar tiden vägen? ♥
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0