Systermys i Malmö

Sol, du underbara sol! Äntligen fick vi några soltimmar efter typ 2 veckors regn och mulet väder, och dessutom total storm häromdagen.
 
Idag spenderade jag några timmar inne i Malmö med lillasyster för att köpa present till henne och även käka något gott. Det blev hamburgare på Surf shack och sen en kaffe i solen på Gustav adolfs torg, riktigt fint. Det blev även lite shopping för min del. Det blev ett par svarta tights (skönt att jobba i), en röd stickad tröja och en blå topp/linne. 
 
Väl hemma slängde jag mig i soffan någon timme och vaknade efter ca 1,5 timme av en kurrande mage. Ner och köpa sushi med andra ord ;)  Nu sitter jag och tittar på Harry Potter och käkar en liten påse ostbågar. Rasmus är i Helsingborg och fotar bröllop och är inte hemma förens inatt någon gång. Så jag underhåller mig själv.
 
Ha en finfinkväll.
Puss ♥
Fina fina syster ♥
 
 
Testade en burgare i ett salladblad (?) lite nytt sådär, haha :D
 
 
Var ledig i går och passade på att ta en långfrukost i sängen innan det var dags för ett tandläkarbesök ( som gick bra ;) )
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0