Massa mat & en födelsedag

Hej finisar, hoppas allt är bra med er?! Med mig är det bara bra.

Jag sitter på tåget just nu för jag ska in till  skolan och träffa min grupp och förbereda till vårt seminarium på Fredag. Jag hoppas verkligen att det går fort, för jag har saker att fixa med där hemma.
 
Rasmus fyller 27 i dag och i kväll ska mamma, Urpo, Maja, Mia & Hassen komma över på grillat. Och näst nästa helg kommer resten på fika, Haha, mycket nu. Så jag ska hinna duka, baka ananaspaj & även hämta ut ett paket som kan vann på instagram..wohoo!
 
Men först, mot skolan!
(108 dagar till examen..segt ;) men jag kämpar på)
 
Puss på er ❤️
 
I lördags gjorde jag & Rasmus hemgjord pizza på orientalisk bröd. SÅ GOTT!!
Lunchen igår bestod av Tacopaj. Det är så himla gott. Har en matlåda till i kylen med en halva, den äts i morgon..mums!
Igårkväll var min sushicraving enorm. Så det fick bli 8 bitar från bästa Godai sushi..är typ stamis där, hehe..
Var ute och fotade med Rasmus häromkvällen och fångade denna fina solnedgång. Märks att hösten börjar smyga sig på också. Kallt på morgon & kväll, men typ sjukt varmt på dagen, huu!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0