Glossybox Augusti 2017

Jag beställde hem en glossybox för någon vecka sen, och häromdagen fick jag hem den. Jag har haft två prenumerationer på denna boxen innan, men sagt upp den för jag inte tyckt innehållet varit så roligt. Men nu kunde jag inte hålla mig och beställde en prenumeration till. Ja, det är ju lite som julafton när man en gång i månaden får hem en box med 5 skönhetsprodukter i. 
 
Dessa produkter fick jag denna gången:
 
 
 
 
Rengöringslotion från Vichy som ska rengöra huden efektivt från orenheter och föroreningspartiklar. 
Original pris: 139:- /200ml
 
 
Manna Kadar GLO illuminator är en flytande highlighter i en svag rosa färg som ska ge ett extra glow till ansiktet.
Original pris: 235:- / 20 ml 
 
 
Beautaniq beauty radiant glow sheet mask är en ansiktsmask med naturliga ingredienser som både är vegansk och cruelty free. Ger ett fint lyster och ny energi till ett trött ansikte.
Original pris: 52:- / 25g
 
 
The beauty crop GRLPWR liquid lipstick "Peach please" är ett korallrosa matt läpstift som inte ska torka ut läpparna då det innehåller sheasmör & vitamin E.
Original pris: 135:- / 4 ml
 
 
Pick and pinch Pink metallic slant tweezer är en roseguld färgad pincet som ska göra det enkelt att plocka ögonbrynen då den smala spetsen greppar även de allra minsta hårstråna.
Original pris: 250:- st
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0