Stand up.

Hej finisar!
Idag är det ett perfet sitta-inne-och-titta-på-film-väder ute. Och jag har verkligen inget emot att sitta i soffan och lyssna på regnet hela dagen, mys!
 
Igår var det fullrulle hela dagen. Klockan rinde 05:30, men denna fröken var inte uppe förens 06:20...och bussen gick 06:45..är jag glad att Rasmus skulle jobba typ 5 minuter från centralen?! Så jag han till tåget, om än något stressad. Men sånt händer ibland.
 
Väl på skolan blev det genomgång inför vår tenta, och en timme senare satt jag och pluggade tillsammans med Sandra. Efter lite lunch begav vi oss hem till mig och chillade innan Rasmus & Linus kom och hämnade oss, för att sen möta upp Maria, Filip & Fredrik. Sen blev det stand-up i Lund.och vi skrattade gott i 2 timmar åt Gabriel "Fluffy" Iglesias. Har ni inte sett honom, så måste ni! 
 
Så Gårdagen var ganska hektisk, och med bara några timmars sömn (Där av den stressiga morgonen..hehe). Men jag hade superkul!

Nu ska jag fortsätta mysa och vänta på att Rasmus slutar jobba, för då ska vi ng fixa saker till tacos.Woho!!
Puss ♥
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0