Ny vecka & bebisgos

Hej mina finisar!

Då är veckan igång & Tisdagen har precis börjat. Denna donnan var uppe halv 8 för att börja tvätta...så är det när man ser fel på tvättdagen. Men det är bara att göra! Som tur är så blåser och regnar det ute så jag är inte ledsen för det.

För övrigt så var helgen jättebra! I söndags var vi hemma hos Sandra & Fredrik, där även Sofia, Jocke & Belle var, för att hälsa på deras lilla bebis Lilly. Och oj oj, så mycket gos det blev! Så himla mysigt.
Vi käkade middag ihopa och sen åkte vi hem vid 8-tiden. En riktigt bra Söndag alltså.

Det jag ser framemot denna veckan är Stand up showen med Fluffy nu på Fredag. Det ska bli så roligt!! Och nästa helg igen ska jag & Rasmus se Cats i Malmö!

Ha en fin dag allihopa. Nu ska jag ner och hänga tvätt...

Puss

Lilla snuttan, så himla gosig ❤️
Rasmus tyckte också det var mysigt att gosa lite.
Gårdagens face efter ett relativt intressant seminarium..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0