Hemtenta & massa mat

Hej vänner! Bloggen har ekat denna vecka då jag suttit med en hemtenta (skit-piss-fan och alla svordomar som finns..) sen i Måndags. Jag känner mig relativt klar med den nu, ska bara kolla igenom den snabbt i morgon innan jag skickar in den.

Ja, annars så har det inte hänt mycket i mitt liv denna veckan. Jag har gått upp, käkat frulle och sen har jag suttit och skrivit på tentan tills det varit dags för träning och där i mellan har jag ätit lite mera mat. Haha! Spännande liv..Men iallafall, nu väntar sängen. I morgon är det Fredag och då väntar lite Bastu badande (säger man så??) och sen blir det tacosmys. Tjoho!

Puss ♥
 
Maten som gjort att jag pallat ta mig igenom denna veckan. Frukost: fil med frukt, rågfras & linfrö.
 
Lunch: fläskkotlett, potatisklyftor, sallad & bea!!
 
Kycklinggratäng med sweetchili och vitlök. Och så klart en sallad.
 
Mellis: PRO pud choklad med hackad frukt & hasselnötter på toppen
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0