En fartfylld helg

Hej finisar, har en helg varit bra?
Själv har min varit väldigt händelserik, mysig & rolig! 
Det började redan i Fredags när jag blev ledig från skolan. Sen skulle dom komma och installera fiber i vår lägenhet. Så jag tog en runda i stan och fixade bl.a present till Josse. Sen skulle kvällen spenderas i soffan, men planen ändrades och vi cyklade ner till pappa & Randi, och satt där tid klockan var lite över 2 på natten, galet, haha! Men det var mysigt, vi drack vin & åt pepparkakor. Fint ska det vara.
 
Lördagen var segstartad, och jag & Rasmus hängde i soffan tills han skulle lämna mig hos Josse i Malmö vid 6-tiden. Väl i Malmö var det födelsedagsfirande för Josse. Supertrevlig kväll, god mat & massa snack.
 
Och idag har jag & Rasmus varit runt på en massa ärenden och köpt matlådor och jag två par nya jeans.
 
Bra helg med andra ord. Nu ska jag försöka sova,. Sista veckan innan praktiken drar igång så man får väl njuta av sovmornar denna veckan ;) hihi!
 
Puss ❤️ (null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0