Ta mig till värmen

Hej första November. Jag som gillar hösten är faktiskt redan trött på den nu måste jag säga. Eller iallafall detta gråa och dassiga väder. Försöker verkligen peppa mig med att praktiken drar igång på Måndag och att jag kommer få världens bästa energi av alla fina barn. Jag LÄNGTAR!
 
Något jag också längtar efter är lite värme och sol, och gärna +30 grader och blå himlen. Mycket att begära ;) Jag saknar Bulgarien litegrann när jag tittar ut genom fönstet och det redan börjar skymma.. Till nästa sommar hoppas jag att Rasmus & jag kan boka en resa till något varmt ställe. Jag har redan bestämt att vi ska till Gotland under sommaren, men kanske en höstresa till värmen? Hur gött lät inte det?
 
Jaja, nu ska jag sluta drömma och äta upp mitt mellis och förbereda mig inför kvällens träning, och efter det ska jag hem och göra liba pizza. ♥
 
Puss ♥
 
 
Bilder från en sjuktligt bra vecka i Bulgarien i somras 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0