Praktik dag 1.

Hej vänner! Då var sista praktikperioden igång. Klockan ringde halv 7, och jag ska väl inte säga att jag flög ur sängen precis..släpade mig mer ur den & ut till kaffekokaren. 
 
Dagen har iallafall gått i ett och jag blev verkligen inslängd i allt. Men vet ni, det känns riktigt gött! För jag har verkligen sett fram emot denna praktiken och att få träffa mina fina små barn där ute igen ❤️ I morgon ringen klockan lika tidigt och det kommer den göra ända fram till den 30.e November ;) Nu ska jag käka upp mitt mellis och sen riva av ett skivstångspass kl 18:00..sen väntar min älskade säng..hihi.
 
Puss ❤️
(null)
Supersmarrigt mellis. PRO pud choklad med banan & hasselnötter och en celse.
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0