Parkhäng och grillning

Hej vänner!
Jag hade den bästa Fredagskvällen på länge igår. Jag & Rasmus hängde i en park med några vänner för att grilla och spela kubb. Vädret var verkligen på vår sida igår så vi satt ute och mös ända till halv 12, tur vi hade lite värmeljus som förhöjde mysstämningen.
 
Idag ska vi på 56-års fest till Sofia & Jocke, hon fyller 26 & han fyller 30. Men innan dess ska jag hinna ner en runda till stan för att fixa lite saker. Jag ska även hinna färga håret en omgång också, har värsta utväxen nu igen.. Kommer snart go blonde, för jag pallar inte den ljusa utväxten jag får varje gång!
 
Men ja, vi har lite att stå i så det är väl lika bra att resa sig ur soffan och stänga ner datorn?

Ha en fantastisk Lördag.
Puss ♥
 
 
Sommarfeeling!
 
Vi försökte hitta på en bra lösing för att killarna inte skulle få ner våra klossar. Här ser ni Malins briljanta lösning :D 
 
Denna bilden sammanfattar kvällen..hahaha!!
 
Massa mys med filtar, musik & tända ljus 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0