Fredag och ledig!

Hej finisar! Det är Fredag, jag är ledig och solen skiner!
Och i dag tog jag den längsta sovmorgonen någonsin, jag vaknade vid halv 11 med var inte ur sängen förens 10 i 12..nej jag skojar inte! :D  Sen dess har jag varit nere i stan en runda för att fixa present till kusinen som fyllt 20, och som vi ska fira i kväll. Fick även med mig ett par nya skor. Har även hunnit med att käka en tallrik jordgubbar och en god pastasallad. Me like!

Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka och även på att klockan ska bli 18:15, för då kommer lillasyster hit och hämtar mig och Rasmus. 
 
Jag skulle bara säga det också att vi blev färdiga med vårt examensarbete i går, så nu har vi skickat in det för en sista handledning. Och sen är det bara att göra några småjusteringar och sen är det dags för examinering! Och jag kan säga att jag är så galet nervös för den, speciellt när man ska förklara varför man valt att skriva som man gjort. Jag vill ju liksom bara svara " för jag tycker att det är bra, och för jag ville det", och inte hålla på att förklara sig. Men det tar vi den 29-30 Maj, så jag hinner förbereda mig lite ;)
 
Ha en fin Fredag. 
Puss ♥
 
 
Dagens outfit
Topp & Jenasjacka- H&M
Jeans- Lager 157
Väska- Lindex
Skor- Converse
Solbrillor- Gina tricot
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0