En helg som varit helt magisk!

Alltså denna helgen, I´m just saying! 
Denna helgen har varit bäst, bäst, bäst! Grillning & parkhäng på Fredagen, fest hos Sofia & Jocke på Lördagen och igår fick vi äntligen träffa Rasmus systerson Emil igen, och lekte i någon timme med honom. Att såpbubblor kan vara så faktastiskt roligt!
 
Och i dag är jag ledig och vi ska strax skicka in vårt examensarbete, för i dag är det deadline. Fatta att vi har fixat det så här långt, nu ska vi bara ro det i hamn och få ett stort godkänt på hela skiten! Sen ska jag jäklar i det fira!
 
Men nu ska jag fortsätta att chilla på balkongen. Rasmus tog med sig solkrämen till jobb, så jag kan inte lägga mig ute och sola, och jag är för lat för att åka och köpa en ny, haha!

Ha en fin dag.
Puss ♥
 
 
Vi bjöds på dessa tårtorna i Lördags. Smakade bara den med chokladbullar på. Och alltså OMG så god den var!!
 
Festfin.
Gjorde ett tappert försök att ljusa upp mitt mörkbruna hår. Det blev väl sådär, hoppas på att det solbleks litegran. Jag slipper iallafall en ful utväxt på ett tag då detta är typ min naturliga hårfärg. 
 
Jag & min fina Sofia. Fatta att vi varit vänner sen vi var bebisar ♥
Så kul att vi äntligen hittat tillbaka till varandra igen. 
 
 
Skål på det!
 
 
 
Massa bus med denna lilla, snart, 4-åringen. ♥
Barn är bäst!!
 
Älskar er alla  ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0