Bokmal

Hej finisar!
Idag har det bara varit en slödag, men jag har hunnit med att städa och läsa igenom ett annat examensarbete som vi ska opponera på, och skrivit lite anteckningar om det till i morgon dåjag och Emilia ska ses för att skriva ihop allt. Och jag hoppas verkligen att vi hinner bli färdiga i morgon så vi kan få ta långhelg igen! Märks det att jag vill ha sommarlov nu? ;)
 
Jag var även nere en runda på bibblan för att kolla lite böcker att låna inför sommaren. Jag gillar att läsa, men tycker inte att jag hinner med det när jag har skola, och dessutom prioritera jag nog att sitta i soffan och slösurfa lite mer än att lägga mig och läsa en go bok, hehe. Men nu blev det iallafall fyra stycken som verkade spännande. Jag tänkte klicka hem ett litet fint bokmärke också, men frakten var ju helt galen så jag får smita in om Akademibokhandeln i morgon och se om jag kan fynda ett till lite bättre pris där.
 
Men nu väntar sängen så jag kommer upp i morgon, svårt det där när man varit ledig från och till de närmsta dagarna ;) 
 
Puss & god natt
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0