Halva veckan har gått. Hej Mars!

God morgon!
Halva veckan har gått och helgen börjar närma sig. Ja som sagt, man är inte van att jobba heltid precis. Men något som är bra är ju att jag sover väldigt gott på natten ialafall, haha!
 
Igår var jag dock så trött att jag var i säng redan vid 9-tiden..jo då. Men jag han iallafall med en liten semla som Rasmus hade köpt hem. Så det blev kvällsfika/ kvällsmat. Vilket betyder att jag har kvar min tänkta kvällsmat, grönkålssoppa, tills idag i stället. Woop woop!! 
 
Men nu ska jag in och borsta de vita och sen ut i blåsten.
Puss och kram, ha en fin Första Mars ♥
 
Min morgonrutin varje dag. Frukost i soffan, nyhetsmorgon på Tv och tända ljus. DET är vardagslyx det.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0