En solig Lördag

Hej finisar!

Jaha, då var praktiken färdig för denna gången. Alltid tråkigt att säga hejdå till alla barn och pedagoger så klart men jag har varit himla trött denna månaden att jag bara längtat till skolan igen. Ja, vissa perioder är väl lite sämre gissa jag på och denna praktiken var lååångt ifrån min bästa..
 
Men jag tror det beror på att jag känner att man bara vill ut och jobba nu och inte bara vara praktikant! Tankarna har även varit vid examensarbetet och allt som ska göras med det. Jag är supertaggad och vet att vi kommer fixa detta, men klart man är lite nervös ;)
 
Iallafall så ligger jag & Rasmus och degar i sängen och slökollar på tv. Snart ska vi byta om och åka ner till tåget. I kväll väntar nämligen middag & bio med Sofia och Jocke. Vi ska se skönheten och odjuret, taggad eller vad?!! 
 
Ha en supermysig Lördag.
Puss ❤
Det blev en mysfika tidigare idag.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0