Väl godkänt

Hej finisar! Hoppas att ni haft en fin Nationaldag? 
Här i stan har dom haft nationaldagsfirande med massa musik, och även haft en utställning med gamla & nya bilar. Så vi styrde kosan ner efter en gofrulle med frallor och Celsius, fint. Väl nere i stan träffade vi på Pau, och lyckan var total kan jag säga! Stod och snackade med henne en stund innan vi begav oss till Malmö en snabb runda, och efter det körde vi och handlade till nu i kväll då Rasmus föräldrar, syster + sambo kommer hem till oss på middag. Mys!
 
Och på tal om något annat, igår fick vi tillbaka våra examensarbeten och denna gången var de betygsatta. Och alltså, VI FICK VG PÅ DET!! Jag var så galet lycklig i gårkväll att jag inte visste var jag skulle bli av! Vi har varit så himla duktiga jag & Emilia! Så nu kan man släppa detta och gå vidare. Nu är det sommarlov och jag ska bara njuta och i September kör jag igång min sista termin på Malmö högskola!!
 
Ha en fin kväll på er.
Puss ♥
 
 
Jag kommer lägga upp länk till arbetet när vår lärare publicerat den. 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0