Tisdag 25.e Juli

Hej finisar! Hoppas er vecka börjart bra och att er helg varit superbra!
Min helg var riktigt bra då vi var på fest i Fredags, ute på äventyr i Kivik i Lördags och i Söndags öste regnet ner och då passade vi på att åka till farmor och fika.
 
Så helgen var bra och jobbveckan började bra igår också. I dag ringde klockan 05:30..den är kul den..och någon idiot har ringt till min telefon HALV 4 i natt så efter det tog det en stund att somna om= jag är väl lite smått trött i dag, men så är det. Jag ska befinna mig på jobb om en halvtimme så jag ska göra mig i ordning nu iallafall.
 
Puss ♥
 
Frukostmys & gos i soffan en Söndag
 
Of to middag med vänner
 
Bistro Stella i Limhamn. Alltså den burgaren, så himla god!
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0