En Håkan helg

 
 
 
 
Lördagen började redan halv 7 på morgonen då vi skulle ta tåget till malmö vid 8-tiden. Efter en god frukost på espresso house hoppade vi på tåget till Götet. Dock fick vi åka buss en sista biten, och fick stå i ösregn en timme för att vänta...Men lika glada var vi ändå.
 
Väl framme i Götet checkade vi in på Hotellet, som var jättemysigt och fint. Slängde oss i sängen och chillade en stund. Sen begav vi oss ut för att hitta något gott att käka. Vi landnade på La terrazza där vi mumsade i oss vars en god pasta cabonara. 
 
Riktigt riktigt gott!!
 
 
Efter lite mat gick vi bort till Ullevi för att möta upp Pappa, Randi, hennes son + sambo. Vi tog en cider och satte oss för att vänta på att Håkan skulle börja sin spelning.
 
 
Vi hade bra platser nära scenen. Riktigt nöjda båda två.
 
Mötte sen upp min fina lillasyster och hennes kompisar. 
 
 
Sen började spelningen och vi stod inte still på tre timmar. Och min röst var allt annat änbranär vi kom ut från Ullevi. Men fa-an så bra han var!! Är så himla glad att jag sett honom. 
 
Dagen efter konserten var vi rätt sega. Vi åt en megagod frukostbuffé ( säger bara nutella & pannkakor, OMG!!). Sen mötte vi upp Pappa & Randi och åkte till Haga och strosade i fina små gränder med massa söta butiker. Jag köpte tre pepparkaksformar med mumin, Lilla My & Snusmumriken på,typ så där 5 månader innan  jul... Ville typ köpa allt i affären, då dom sålde massor med muminsaker. Jag är lite smått besatt kan jag säga.
 
 
Sen blev det gofika och typ världens största kanelbulle! Efter det begav vi oss till bilden och styrde kosan hem till Trelleborg.
 
 
Så med andra ord, helgen har varit magisk! Nu ska jag kötta sista veckan på jobb innan jag ska sätta mig med min omtenta och efter det dra skolan igång igen. Jag längtar nog lite iallafall ;)
 
 
Puss 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0