En fika på stan & dagens outfit

Hej på er i solskenet!
Äntligen är solen här och sommaren lika så. Dock går solen i moln releativt fort, så man få njuta när man kan. Iallafall så har jag kommit hem från stan för typ 1 timme sedan. Mötte upp Elli för att ta en fika, snacka en massa och även kolla in rean i stan. Jag fick med mig en ny sminkpensel och hon ett nagellack. Det blev även gofika i form av lite för mycket kaffe och vars en stor chokladmuffins.
 
Nu har jag precis tryckt lite sen lunch i magen och chillar i soffan i väntan på att klockan ska bli 18:00, för då ska jag dra denna kropp ner till Friskis och köra ett Iw-pass. Jag hoppas på att det är ett Iw-spurt pass, för min kropp behöver piskas lite känner jag (Känner att det lät jäkligt fel, hahah!). Så jag slösurfar bara runt på youtube och pintrest, mina två besattheter. ♥
 
Här kommer iallafall en dagens outfit. Linnet är nytt och fyndat på Lager 157, var annars liksom? Älskar den butiken ♥
 
 
Linne- Lager 157
Jeans jacka- H&M
Väska- H&M
Klocka- Ur & penn
Jeans- Gina tricot
Skor- Ica Maxi
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0