Fånga en sommar!

Hej finisar!
Ny vecka, nya möjligheter och så tar vi tar i livet igen efter 3 något jobbiga och ledsna veckor. Men vet ni vad, det är helt okej att vara ledsen när någon lämnar en. Och det spelar ingen roll hur långtid processen tar att gå igenom, låt det ta tid! Jag är fortfarande ledsen i hjärtat men jag försöker att tänka på allt jag fått uppleva med denna människan och försöker glädja mig åt att jag faktiskt fått ha henne i mitt liv, och vad hon betytt för mig ♥
 
 
Idag är det som sagt Måndag och denna kvinnan vaknade upp till en "ledig dag", ja man är ju inte ledig på riktigt när man går på högskolan..man har egen studietid liksom. Och den studietiden ska jag alldelles strax ta tag i. Och precis spelat in en video på en asfin sminkning som förhoppningsvis kommer upp i kväll eller i morgon!! :D Och där imellan har jag käkat lite lunch också. Fina grejor.
 
Och på tal om inget, eller jo, på tal om detta jäkla tråkiga gråa vädret utanför fönstret!! Jag är ju som jag är med dessa årstider..Och nu börjar jag ju så klart längta till våren & sommaren. Eller till lite mer solsken. Ville bara slänga in en riktigt go sommarlåt av Molly Sandén här nedanför. Om ni vill ha lite pepp att ta er igenom dessa månaderna men också för att hon är GRYM och låten gör en glad. 
 
Men ja som sagt, nu ska jag ta tag i plugget och ni får ha det så bra.
Puss  ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0