En liten grå Tisdag

Hej finisar! 

Jag hoppas att allt är bra med er idag denna grå Tisdag. Ja som sagt, detta vädret är inget att hurra för..men man får ta sig igenom ändå, eller hur? :)
 
Just nu sitter jag i skolan, och känner att jag bara vill hem! Är verkligen inte peppad i dag kan jag säga.. har seminarium mellan 10-12 idag, och jag och min basgrupp var här redan halv 9 för att förbereda oss. Men den förberedelsen tog 10 minuter..så nu sitter vi mest och segar oss igenom dessa minuterna. 
 
Men som sagt, två timmar, piece of cake! Och efter det ska jag köpa en riktigt god subway macka att käka på tåget hem. Sen får jag tänka positivt, jag är ledig i morgon och på Torsdag, så det är ju inte precis synd om mig.
Men, jag längtar ju lite till sommarlovet och lite extra ledighet.
 
Puss 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0