26 år!

Tjena snyggningar!
Tiden flyger förbi och denna kvinnan fyllde 26 år i förrgår, alltså den 7.e Februari. Wtf liksom, 26? Om 4 år är jag 30........ehm...
 
..Ja, men på tal om min födelsedag så var den supermysig, precis som jag gillar. Först pluggade jag någon timme med Sandra inne på skolan, och fikade på vars en muffins. Sen kom jag hem och fick blommor, choklad och Celsius (som jag hade önskat mig ;) ) av Rasmus. Och sen åkte vi till Malmö där jag fick välja ut en present jag ville ha. Och det blev en ny klocka + ett armdand. Klockan var sjukt fin ochjag var sjukt glad, efter det strosade vi bort till Pinchos där vi bokat bord.
 
Personalen hade satt en liten söt flagga på vårt bord för att jag fyllde år, hur gulligt?! Sen blev det massor med goda tapas, vin och till sist vars en drink. Jag älskar pinchos.
 
Sen igår har det varit snökaos här i Trelle och typ allt stå still och tåg är försenade och blä blä bläää...jag kunde inte komma in til skolan idag då tåget var inställt och jag skulle missa lektionen jag skulle gått på och även min planderade pluggdate med Sandra. Men vi bestämde att vi skulle se kl 07.00 i morgon och käka frukost tillsammans och sen plugga. Vilket låter bra för mig :)
 
Men nu ska jag ta tag i lite städning här hemma.
Puss ♥
 
Frukost på sängen så klart 
 
 
 
 
 
 
Min present till mig själv ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0