Fredagschill och back to brown

Hej finisar! Då har en vecka på sista kursen gått, och ja, jag är väl lika förvirrad som i början av varje kurs skulle jag tro? Men det släpper när jag satt mig in i litteraturen lite mer.
 
Man märker verkligen att detta är sista kursen för typ ingen är pepp för fem öre, man vill bara ta sig igenom! Jag håller siktet inställt på den 12.e Januari och inget annat. Dock vill jag njuta lite av julen, ledigheten där och även nyårsafton innan det är dags. På tal om examen så beställde jag hem en superfin klänning att ha på mig på examensdagen och även på Lördagen då jag ska ha min examensfest från Nelly. Och den är helt seriöst så galet fin, och jag längtar tills jag får dra den på mig! ♥
 
Iallafall, idag är det Fredag och jag har inga lektioner, så jag ska väl bara mysa runt här hemma och läsa lite kurslitteratur. Måste dock köpa pepparkaksdeg till i kväll för jag ska hem till Malin och julbaka. Och det ska bli så mysig!! På tal om inget alls, så färgade jag mitt hår tillbaka till brunt i förrgår. Och det var skönt med lite förändring kan jag säga! Har känt mig så grå och glåmig de senaste veckorna, så det behövdes lite uppiffning. 
 
 
Ni får ha en fin fin Fredag och helg. 
Puss ♥
 
Jag och Rasmus fotade julkort igår. 
 
Skönt med lite förändring. Och jag ha saknat den mörka håret faktiskt. Har inte haft det så sen typ i början av året.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0