Palmfestivalen. En fantastisk helg!

Hej finisar! Hoppas ni haft en bra helg och är redo för en ny (låång) vecka igen!
 
Min helg har varit så himla bra och jag har haft så roligt med Sambo & kompisar hela helgen lång. Det var ju Palmfestivalen i stan Torsdag-Lördag, och den skulle vi ju så klart gå på. Är du Trelleborgare så missar du INTE Palmfestivalen, så är det bara, haha!
 
Iallafall, i Fredags hade vi bjudit hem några kompisar för att grilla lite gott hemma hos oss, innan det var dags att dansa loss nere i festivaltältet, där bl.a. Perikles spelade. Kvällen var så rolig och vi dansade i flera timmar innan vi begav oss hemåt. Lördagen var väl något segstartad och Rasmus & jag åt en långfrukost i soffan, med täcke och kuddar samtidigt som vi slökollade på nyhetsmorgon. Efter det mötte vi upp Linus & Sandra och gick en runda på marknaden. Åt vars en älgkebab, den du! Och köpte munkar.
 
Sen begav vi oss hemåt en runda igen. Och efter 1,5 timmes powernap gjorde vi oss i ordning för ännu en kväll nere på festivalen. Denna gången placerade vi oss på vattentornet där dom hade lite liveband och liknande. Sen bestämde vi oss för att avsluta kvällen med lite karusellåkande. Så upp i Virvelvinden kom vi, och hjälp vad vi skrattade och skrek! Ja med andra ord, vi var 12 år igen. 
 
Så nu avslutar jag denna helgen och ska njuta allt vad jag kan dessa kommande tre dagar, för på Torsdag börjar skolan igen.. sista terminen!!!
 
Puss ❤️
 
 Fredagens face. Kände mig väldigt fin. 
 
Sandra, Josse, jag & Maria. Mina fina flickor ♥
 
Intog dansgolvet och hade superkul!
 
 
Där var så mycket folk att man knappt kunde dansa, haha. Men det gjorde inget, vi hade kul ändå.
Här är Sandra, Linus & jag.
 
Fyndade dessa fina dojsen nere på marknaden. En butik som reade ut dom och jag sa "ja tack", haha :D
 
 
Lördagkväll på Vattentornet. Jag & mitt hjärta ♥
 
 
 
Sen blev vi 12 år och åkte virvelvinden, så himla roligt!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0