LISTA: Sammanfattning av sommaren 2017

Hade du några planer för denna sommaren?
Jag hade väl inte direkt någon plan för denna sommaren mer än att jag skulle jobba och även att jag & Rasmus hade 10 år tillsammans och ville hitta på något, men vi visste inte riktigt vad. 
 
Favorit sommarmånaden?
Det måste vara Augusti, för vädret har varit så fantastiskt fint hela denna månanden. Även om graderna inte varit dom varmaste så har solen ändå varit framme i princip varje dag. 
 
Vilken var den största sommarutgiften?
Den största utgiften i sommar blev min & Rasmus Bulgarien resa. Men det var det värt :)
 
Hände det något extra roligt denna sommaren?
Jag & Rasmus firade 10 år tillsammans och hade en mysig helt då vi firade från Fredag till Söndag. Det andra som var extra roigt var ju att få se Håkan Hellström på ett fullsmockat Ullevi. Vilken upplevelse alltså!
 
 
Badade du i havet?
Ja i Bulgarien. Men faktiskt inte i Svenskt vatten. Gillar inte att bada i havet så jag skippar helst det om jag kan. 
 
Vilken var din favorit sommar outfit?
Ja, eftersom att sommaren inte bjöd på jättemånga plusgrader så har jag gått mycket i jeans. Detta är en outfit som typ sammanfattar min klädstil i sommar. 
 
 
 
Vad lyssnade du mest på denna sommaren?
Massa Håkan Hellström låtar. Men även mycket Ted Gärdestad, då hans låtar är SÅ mycket sommar för mig. Men även denna låten har spelats himla mycket, för man blir så himla peppad av den!
 
Vad tittade du mest på denna sommaren?
Har tittat på massa film på Netflix. Men annars har det bara blivit slötittande på tv.n. 
 
Bästa sommarstället?
Det måste ju vara hamnen i Smyge. Där är så mysigt att gå när det är fint väder. Sen att deras glass är himla god gör ju bara saken bättre.
 
Bästa maten i sommar?
Grillat i massor, gärna med potatisgratäng eller klyftpotatis till och massa bea sås!
 
 
Bästa boken jag läst i sommar?
Jag har varit dålig på att läsa i sommar. Men lyckades ta mig igenom en bok. "Vi är inte sånna som i slutet från varandra". Jag föll ju för titlen som är med i en av Håkans låtar. Och boken vara bra och roligt skriven. 
 
 
 
Detta kommer jag sakna med sommaren 2017?
Kommer nog sakna att jobba på förskolan jag var på nu i sommar. Kommer sakna barnen så himla mycket! Men annars saknar jag väl egentligen att sommaren aldrig riktigt kom hit.
 
Favorit minne från sommaren 2017?
Åh, många!! Både Bulgarien resan som var min och Rasmus första resa själva. Och så klart Håkan konserten, vilken dag! Och även Palmfestivalen som var nu i helgen, för det var verkligen så himla rolig och jag hade så kul tillsammans med de månniskor som betyder massor för mig.


RSS 2.0