Grattis farmor!

Hej alla glada! Jag hoppas att ni haft en fin Tisdag?
Idag blev jag medbjuden på lunch för att fira farmor tillsammans med min faster. Så det blev en 2,5 timme lång lunch & fika, och även en massa snackade. Min farmor är så himla underbar och för att vara 88 år så är hon pigg som jag vet inte vad. En inspiration, bästa farmor ♥
 
Efter massa snack så åkte jag hemåt igen och här har jag varit sen dess. Jag gillar mitt hem, och tycker om att bara vara hemma. Men måste ärligt säga att det kliar lite i kroppen efter skolbänken nu. Speciellt när typ alla började skolan redan igår och jag börjar först på Torsdag. Riktigt segt! Men den som väntar på något gott. 
 
I morgon är sista dagen på (sista) sommarlovet och jag har verkligen ingen plan hur jag ska fira eller ta avsked? hahahah! :D 
 
Ni får ha en fin kväll allihopa.
Puss ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0