Veckans sista träningspass, trött tös!

Hej på er från soffan!
Jag är helt slut efter kvällens CG x-pass. Men gött var det, speciellt när jag typ bara ville bli kvar i sängen hela kvällen när jag kom hem från skolan. Men nejnej!! 45 min styrka och svetten som lackade duktigt. 

 
Och efter en dusch och go kvällsmat så är jag redigt mör och längtar till min säng! I morgon behöver jag inte heller ställa någon klocka, men det kommer jag nog göra ändå. Jag & Emilia bestämde oss för att ta lite "valborgsledigt" och plugga hemifrån. Kändes rätt skönt då vi sitter i ett kvavt och varmt bibliotek, med typ 300 andra studenter, varje dag vi skrivit hitintills.
Så hemmaplugg it is. Sen är det ju även valborg i helgen och vi ska åka ut till Smyge och se på Majbålet och käka glass är planen. Bara jag & min man. ♥ 
 
Men iallafall, nu ska jag slösurfa en stund till även om sängen kallar lite tyst på mig.
Ha det bäst så hörs vi i morgon. 
Puss ❤️
 
 
Fick även ett sommarvik idag, på en förskola i stan nu Juli. Glad tjej!! 
 
Ett mellanmål från tidigare i veckan. De hjärtformade knäckebröden kommer från Matboden på Vellingeblomman.
SÅ söta & riktigt goda!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0