Utekväll & födelsedagsfirande

Hej på er.
Igår var den bästa Fredagen på länge! Först blev det en kort dag i skolan då min kompanjon i examensarbetet var sjuk. Så dagen slutade redan till lunch, vilket var skönt för jag han hem och svida om och göra mig i ordning för att dra in till Malmö igen för att fira Malins födelsedag på pinchos, vilket för övrigt var sjukt gott som vanligt. 
Sen fortsatte kvällen på Fridays med lite vin och efterrätt ;) (pinchos är bra, men inte deras efterrätt, tyvärr). Och när vi skulle dra oss hemåt stötte jag på Sandra och Emely, så jag blev kvar för att snacka lite med dom.
 
Men sen tror vi oss bort till Moosehead bar, på lilla torg, och satt där till rätt sent.
Var inte i säng förens närmre 2-tiden, men fy vilken trevlig kväll! Och att få träffa alla sina kompisar under en kväll är ju helt underbart! ❤ Nöjd och tacksam tjej.
 
Idag ska vi in till Filip & Maria med några andra kompisar, och jag hoppas så innerligt att vi ska grilla!  Så gott!
Men nu ska jag städa...
Puss & kram
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0