Tisdag 4.e April

Gårkvällens träningspass var så välbehövligt kan jag säga!
Men det är sjukt hur mycket man förlorar på de månander som man inte tränat. Jag var så trött, skakig och illamående efter passet men på samma gång så hade jag ett sjukt härligt endorfinrus och kände mig lyckligare än lyckligast.
 
Men nu får jag helt enkelt börja om från början och bygga upp min kropp igen. För både kondition och musklerna är i bottnen, men jag ska jobba mig upp igen. Tror även att när jag nu väl kommit igång med min träning så får jag upp motivationen till allt annat också. Som typ skolan och att äta bra (bättre). Och på tal om skolan, så är jag inne i en period just nu som är fruktansvärt jobbig. Speciellt med tanke på examensarbetet...
Men jag vill verkligen ingenting med skolan nu. Jag vill inte gå dit, jag vill inte ta examen, jag vill inte jobba som förskollärare..jag vill inget.. 
 
Och jag vet verkligen inte hur jag ska ta mig ur detta?
Jag kände av det redan på praktiken att jag gick och drog mig, och funderade på om detta var rätt för mig. Sen om det beror på att jag är galet trött på att vara praktikant/student och bara vill börja jobba, ha min egen barngrupp, mitt eget arbetssätt och lägga upp arbetet som jag vill och känner att det känns bra och lustfyllt för både mig och barnen.
 
Så just nu drar jag mig själv igenom dessa resterande månander av utbildningen. Men jag vill bara, bara, bara ha sommar just nu så jag kan få rensa tankarna, omprioritera och lägga upp en ny plan för hur jag ska tackla hösten.
 
Iallafall så får ni ha en fin dag, jag ska in till skolan någon timme för att skiva på ex-arbetet. 
Puss ♥
 
 
(Jag har för övrigt en göttig träningsvärk i hela kroppen idag. I like!!) 
 
Lycklig tjej efter ett dubbelpass 
 


Postat av: Josse

Kämpa hjärtat! Det är fruktansvärt tufft men du kommer klara det utan problem! Du kommer sakna skolan sen ;)

Svar: Tack snäckan. Försöker verkligen ❤
Kajsa Holmdahl

2017-04-04 @ 20:13:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0