Söndag, sol & livet är gött!

Ibland måste man bara stanna upp i livet och ses sig om kring och inse att man har så mycket att vara tacksam för. Som denna helgen exempelvis, denna helgen har varit helt jäkla outstanding och jag har fått träffa vänner både Fredag & Lördag. Sånna tillfällen får man ta vara på, för sen går det en tid tills man ses igen.
 
Och i dag var jag tacksam för att jag ställt klockan på 08:45 för att chansa på att få en plats till IW-spurt (som för övrigt är det sjukaste, jävligaste IW-passet NÅGONSIN!), vilket jag fick och stack och tränade vid 10 tiden. Och nu har jag goa endorfiner som spritter i kroppen på mig, vilket gör att resten av dagen kommer bli sjuk bra även om Rasmus jobbar till 16. Men jag ska ta en dusch och sen dra ut en runda för att fixa någon form av lunch.
 
Så ja mina vänner. Fast än livet är jobbigt, ångesten fruktansvärd och ibland vill man bara ligga kvar i sängen och äta 1 kilo choklad (Helst apelsinkrokant, men det går bra med vanligt mjölkchoklad också..hihi) så får man dra sig själv upp där ifrån och göra det bästa av situationen. Det är okej att ha dippar, att inte vara 100% alltid och ja det finns kanske dom som har det sämre än vad du har men det är helt okej att du känner att du fan har det sämre än dom också. DET ÄR HELT OKEJ!! Ta dig upp från skiten bara och bli inte där nere allt för länge.

Ha nu en sjukt bra Söndag och glöm inte att du är helt jäkla perfekt precis som du är.
 
Puss ♥
 
Vi blev bjudna på färsk, hemmagjord pasta med en högrevsgryta. OMG säger jag bara!
 
 
Och efterrätten var en citronmaräng paj. OMG x2 !!!
 
Sen blev det gos med deras papegoja Gojjo. Söt liten krabat, men väldigt högljud, haha!
 
Efter ett "kom-och-hjälp-mig-att-dö-jag-får-inte-luft" IW-spurt pass. GÖTT!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0