Onsdag 12.e April

God morgon, god morgon! Hör fåglar sjunga glatt. God morgon god morgon, i kööör!

 
Hej och god morgon, denna regniga & höstliga April Onsdag. Här sitter jag och väntar på att Emilias tåg ska komma för vi ska ut på förskolan och observera lite till idag.
 
Men störigt som, så är det sent! (Pga. Det har jag slutat att ta tåget, för det är alltid något fel på det :/ ) Men det kommer när det kommer. Jag underhåller mig med att scrolla runt på telefonen och lyssna på rock klassiker. Fina grejor!
 
Så ja, planen som sagt är att observera någon timme på förskolan, åka tillbaka till stan och fixa med lite småsaker med arbetet och efter det så tar vi 5 dagars påskledigheten. Vilket jag så desperat behöver! Detta arbetet sätter verkligen griller i huvudet på en.
 
Men snart, snart är det färdigt och då är det sommarlov!
 
Ha en superbra Onsdag.
Puss
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0