Observera, transkribera, äta, träna & sova

Puh! Efter en tidig morgon, som innefattade att snooza i ca 30 minuter innan jag lyckades dra mig upp från sängen. Varför är jag så trött?! Och masa rumpan utanför dörren för att hämta Emilia vid tåget. För att sen åka och ha våra observationer på förskolan, vilka gick sjukt bra, för att sen köra och lämna Emilia igen och även köpa en sallad på systrars & bönor.
 
Så har jag äntligen fått landa i soffan en liten stund. Och jag är helt slut! Sitter och transkriberar det vi filmade idag, och det blir förhoppningsvis bra :) Planen nu är att chilla någon timme till innan det är dags för kvällens träning. Ja om jag får någon plats vill säga. Är första reserv på kvällens pass och det vore ju typiskt om jag inte fick en plats :( (Edit: jag fick plats, tjoho!)
 
I morgon är jag ledig och ska plugga lite är väl planen, men även träna på kvällen.
 
Ha det bäst, så hörs vi.
Puss ♥
 
Golunch
Vår scen till observationen
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0