Bloggtorka!

 
Jag har sån bloggtorka så det finns inte! Jag skriver bara om samma sak hela tiden. Någon av er fina läsare som har något tips om vad ni skulle vilja läsa mer om på min blogg. Eller om det är ett ämne jag tagit upp tidigare som ni vill att jag ska skriva mer om igen.
 
Lämna gärna en kommentar och ni har tid och lust 
 


Postat av: Felicia

Jag vill läsa mer om din träning och kost!😁

Svar: Tack för din kommentar! Ska se vad jag kan skriva mer om där :D
Kajsa Holmdahl

2017-04-24 @ 19:47:35
Postat av: Josse

Jag vill läsa mer om mig själv :) puss darligt 💕

Svar: Hahaha, då får du starta en egen blogg om dig själv isåfall ;) Skulle läsa slaviskt!Pusss <3
Kajsa Holmdahl

2017-04-27 @ 20:42:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0