Sista kvällen på Mallorca

Det har varit en helt fantastiskt vecka här på Mallorca måste jag säga. Och fast än vi inte gjort speciellt mycket, mer än att ligga vid poolen och besökt Palma, så är jag himla nöjd!

I morgonkväll tar vi planet hem till vardagen igen. Och det känns helt okej faktiskt. Jag börjar sakna min säng och att äta ordentlig hemlagad mat ( vi ska laga korv & potatismos!!).

Och på tal om mat.. Denna kvinnan blev matförgiftad igår och kramade toaletten hela eftermiddagen & kvällen..kul.. Men idag har jag mått jättebra, och det är skönt för det har varit så himla härligt väder och jag har pressat för fulla muggar hela dagen lång. Och i morgon kör vi sista steket, hahah :D

Men jag hoppas ni har en fin dag eller kväll hemma i Sverige. Nu ska jag njuta av en sista ljummen kväll på vår balkong med underbar utsikt.

Puss & kram

Två solbruna systrar
Jag & hjärtat på stranden
Hela gänget på väg för att fira mammas 50-års dag
Riktigt god mat på restaurangen "Flat iron steak"
 
Jag & min bästa bättre hälft <3
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0