Hemma igen

Hej mina hjärtan!
Då sätter vi igång livet igen tycker jag. Och fast än det varit himla gött att ha det på paus under en vecka så ska det bli skönt att komma igång med allt igen. 
 
Vi landade klockan 00:00 natten till igår (Söndag), och sen var vi hemma och i säng typ halv 2. Sen tog det bara 5 minuter innan vi sov så himla gott. Det finns inget bättre än att vara utomlands och sen komma hem till sitt eget hem, säng och drickbart vatten i kranen..im just saying ;)
Iallafall så har veckan varit så himla skön och jag är supernöjd med allt!!
 
Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla lite youtube. Börjar inte skolan förens klockan 15:15 i morgon...nej jag skojar inte.. 
 
Puss & Kram ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0