Dag 2 på mallorca

Tjena snyggingar!

Idag har vi lätt haft över 35 grader i solen och det har varit sjukt varmt! Dock fick jag sova bättre denna natten efter att ha legat vaken till typ klockan 02 i gårnatt och vridit & vänt på mig..men ja.

Vi var lite sega allihop idag och var nere sent till frukosten. Men efter lite gott i magen + en chokladbrownie och en kokostopp ;) så var vi redo att inta beachen.

Och där låg vi från 11-15, sen var det dags för lunch och lite siesta på hotellrummet. Vilket slutade med att jag somnade gott i sängen och vaknade efter 2 timmar.. Jaja.

Nu är jag och lillasyster placerade på balkongen, för vi mådde inte så jättebra efter middagen att vi ville upp och ta det lite lungt. Värmen tog ordentligt på oss idag. Men jag har tryckt djungelvrål, just för saltets skull och hinkat vatten. Så nu börjar jag känna mig lite redo att gå ner till resten av gänget som sitter på en lokal bar i närheten av hotellet.

I morgon har jag som vanligt ingen aning om vad som händer, och det är så skönt!

Puss & kram

En go glass på stranden
Myskväll nere i baren med hjärtat
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0