Dag 1 på Mallorca

Hej mina hjärtan! Hur har ni det hemma i Sverige?! Själv har jag det så skönt!

Resan ner gick himla fort, mest för att jag satt och pluggade hela vägen ner. Duktigt av mig va? Men lika bra att få något gjort här nere, så man inte kommer för mycket back.

Hotellet vi bor på är superfint, och rummet lika så. Vi blev lite smått lyckliga när mamma sa att hon fixat så vi hade wi-fi på rummet..löjligt, i know ;) Och i morse blev vi ännu lite mer löjligt lyckliga då frukostbuffen var awesome!

Idag har vi bara legat vid poolen hela dagen. Så himla skönt! Jag njuter verkligen till max vill jag lova. Nu har vi landat på rummet och jag har tagit en godusch och chillar i just nu sängen med ett marabou mjölk choklad.

Om någon timme ska vi ner och käka middag i restaurangen och sen får vi se vad som händer.

Ha en underbar dag allihopa.
Puss & kram ❤️

 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0