Söndagsmys

Hej finisar!
Då var det Söndag, och helgen närmar sig sitt slut. I morgon börjar praktiken, och jag är faktiskt lite små nervös. Men det släpper väl så fort man kommit in i det litegrann kan jag tänka. Något som är himla positivt med att praktiken är nu, är att när jag kommer tillbaka till skolan är det November, och typ 3 veckor till första December ;) ;) ;) (Juuul, juul stråålande juul!!) 
 
I går blev det iallafall fest för Angelika, Christoffer & Oskar, och det va jättetrevligt! Idag var man väl något seg, men vi tog oss ändå ut på 1,5 timmes promenad i Torupskogen. Sen har det som vanligt varit det vanliga Söndagsfixet, och nu har vi landat i soffan framför Johan Falk- filmen på fyran. 
 
Har lite småsaker att fixa med inför i morgon, och tänkte ta en go dusch strax också. Så jag hoppas ni haft en fin helg och en fin kväll, så hörs vi.
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0