Första dagen på praktiken

Tjena och god mogon!
Då var det ännu en gång dags för en hel månads praktik. Och om jag ska vara ärlig så är jag lite nervös faktiskt! Ny förskola, ny handledare och nya (äldre) barn. Men det kommer säkert gå bra hoppas jag.
 
Skönt är det dock att slippa skolplugg för några veckor framöver. Man kan fokusera väldigt mycket på sånt man tycker är roligt, även om jag lär vara så trött att jag kommer vilja slänga mig i sängen så fort jag kommer hem ;)
Men jag ska göra mitt bästa för att ta mig igenom månaden utan att vara allt för trött och utan att bli förkyld..önska mig mest lycka till på det sista nämda ;)
 
Nu ska jag iallafall göra mig i ordning för att bege mig ut i regnet..och jag hittar inte min regnjacka. Jodå så att...
 
 
Puss på er allihopa ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0