Ett bra beslut

Idag har jag tagit det bästa beslutet någonsin!! Jag har klippt av mitt långa hår.  
Ca 30 cm rök och jag är så fruktansvärt nöjd över detta. Jag känner mig så otroligt snygg & kvinnlig, och på samma gång tuff och modern.
Jag känner mig levande igen. Kajsa försvann litegrann bakom allt det där håret, och tillslut blev det bara tråkigt.
Men nu är jag så himla lycklig, ja ärligt! Det är bara hår jag vet, men att 30 cm kan göra en så så stor skilland på hur man känner sig som människa är helt fantastiskt.
 
Så nu ska jag fortsätta kötta på min Djävuls-hemtenta, och hoppas att min lycka kan motivera mig. 
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Heidi Scythe

Hej!

Var gärna med i min frågestund, då är man samtidigt med om en utlottning om ett presentkort värt 100:-!

2016-10-06 @ 11:36:31
URL: http://heiduskaja.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0