Dagens outfit

Tjena hej!
Veckan flög förbi och äntligen blev det helg, vilket jag desperat behövde! Har varit så galet trött denna veckan och fast än dagarna gått så fort så har det varit rätt tufft. Dessutom har halsen inte samarbetat ett dugg, och jag har haft jävla ont!! Men nu äntligen börjar det släppa.

Kvällen igår spenderade jag & Rasmus i vars en hörna av soffan käkandes Kinamat och tittandes på Johan Falk, lika trötta båda två.

Och idag åkte han iväg för att fiska, så jag är gräsänka tills i morgonkväll. Men som tur är så kommer Sofia hit i kväll för att käka sushi och hålla mig lite sällskap :D Inte för att jag har några problemen med att vara själv..tycker det är rätt skönt ibland att ha lite egentid.

Nu ska jag iallafall slänga ihop något snabbt att käka och sen köra och handla dricka.

Puss & kram

Dagens outfit
Skor- Johnny Bulls, Jeans- Gina tricot, Tröja- H&M, Klocka- Ur & penn
 
 
Igår bjöds det på god Fredags fika på praktiken. Vilket behövdes då vi satt i möte hela förmiddagen.
 
Myslördag med kaffe 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0