Då var det Fredag

Hej hej hallå! 

Jag hoppas ni haft en bra vecka?! Själv har jag, trots en liten förkylning, gjort min första praktikvecka på den nya förskolan. Och jag känner verkligen att jag hamnat rätt! Och jag syftar mycket på barnens ålder. Det har verkligen gett mig en stor utmaning jämfört med när jag hade barn som var 1-3 år (har 3-5 års nu). För dessa barnen har talet med sig, och det medför att diskussionerna blir större och jag skulle vilja säga konflikterna också.

 

Och jag som känt att det med konflikter är något jag behövt träna på har verkligen fått kämpa på denna veckan. Dock låter jag barnen försöka lösa det mesta själv :)

 

Men ska inte tjata allt för mycket om praktiken. Räcker att Rasmus, mamma & pappa får höra om det...liiite för mycket, Hahaha! :D

 

Nu är det iallafall Fredag och jag ska alldeles snart hem till mamma för att käka tacos och ha chillkväll. Låter mycket bra i mina öron! Och i morgon blir det vin- & ostkväll hemma hos Sofia, och det låter jäkligt bra det också ;)

 

Ha det bästa, så hörs vi.

Puss ❤️

Konsten att se skitpigg ut klockan 7 på morgonen..jo då, det går bra nu!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0