That myslördag

God morgon mein lieber ♥
Då var det Söndag och jag har placerat mig och mitt täcke i soffan framför nyhetsmorgon. Så mycket mys på det!
Idag har jag absolut inget inplanerat utan tar dagen som den kommer. Får se om jag orkar ta mig ut på en promenix lite senare idag. Har sovit sådär inatt och är riktigt trött, så jag kanske bara stannar i soffan idag?
 
Igår blev det iallafall en spontan gomiddag. Både jag & Rasmus var så himla hungriga, och ingen visste vad eller var vi skulle käka (som det brukar vara då eller ;) ). Men sen bestämde vi oss för att cykla upp till Söderslättshallens nya restaurang och käka där. Och det ångrar vi inte en sekund, för gud så goda plankor dom hade där uppe, fläskfilé-plankan vad så otroligt god! Och till det blev det ett glas vin. Det där är riktigt Lördagsmys måste jag säga.
 
Men som sagt, idag finns inget plane...Ja förutom ikväll dådå..åh jag älskar att handla och göra matlådor...not..hahaha!
 
Ha en fin Söndag ♥
 
Min lilla myskatt ♥
 
Så himla gott!
 
Min blivande man ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0