En trött Torsdag och god lunch

Hej på er!
 
Jag ska strax bege mig ut på en kvälls promenix..fast än jag är galet mörkrädd...men jag har ett sug efter en powerwalk så jag bara måste.
 
Idag blev det en kort skoldag då jag bara skulle inte till skolan för att träffa Emilia en runda och bestämma vad vi skulle skriva vår rapport om, och även leta efter artiklar. Superkul..not, men vi jobbar bra ihop så det kommer gå jättebra :D Väl hemma blev det utrensning av kyl och frys. Vilket resulterade i en himla god lunch med kyckling, morötter och en stor sallad till. Mums mums!
 
I morgon ringer klockan 05:30, suck. Men skoldagen slutar klockan 12, så jag klagar inte. Och på kvällen ska jag in till Sandra en stund för lite kvalitetstid med henne, och våra målarböcker, i like!!
 
Vi hörs.
Puss ♥
 
En trött tjej på tåget.
 
 
Dagens lunch.
Kyckling kryddat med grillkrydda. Morötter som jag haft i ugnen och lite grov salt på dom. Och till det en stor sallad och lite aioli och Rhoad island dressing på sidan.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0