En helgnovell

Nä så besviken jag blir på mig själv alltså!
Hej allihopa, jag har blivit så jäkla dålig på att uppdatera, and I don´t like it! 
 
Jag måste verkligen skärpa mig med detta, så att inläggen inte blir milslånga varje gång jag ska knyta ihopa efter helgen, som nu. Men denna helgen har inte innefattat något speciellt, utan har bara varit väldigt lugn. Rasmus har varit hemma hos sina föräldrar och hjälpt dom att renovera, och jag har suttit här hemma och njutit av en ledig helg innan en hektisk kurs i skolan drar igång.
 
I Lördags fick jag ett ryck ( händer inte ofta ska jag säga) och gick ut på en riktigt go powerwalk, och hur mysigt var det inte att promenera nu när alla löv var så härligt gula, och man kände kylan på kinderna. mys! Så energinivån var på topp hela dagen, och även humöret. Och när Rasmus kom hem så körde vi och satte ljus till hans mormor & morfar, och även min Farfar, Moster Sara och lilla Zpike fick vars ett ljus. Sen blev det Tacos och Johan Falk på netflix, med andra ord en himla bra Lördag!
 
Och igår blev det kvalitetstid i Höllviken där jag & Rasmus tog en fika på Annas bageri. Helt otroligt goda kakor, rekommenderas verkligen! Och sen väntade, som vanligt, Söndagsfix med veckohandling och matlådefixande. Snacka om att man varit bortskämt på praktiken och fått mat där, och nu är det back to matlåda igen. Vilket iofs.  är väldigt bra då man själv kan styra vad man ska äta. 
 
Så, för att knyta ihop denna novell....så ska jag bara skriva att det idag är dags för skola igen, och vi börjar inte förent 15:15, snark alltså! Men då hinner jag iallafall läsa lite kurslitteratur och kan ha en låååångfrukost.
 
Puss & Kram 
Ha en fantastisk vecka ♥
 
 
 
Härligt humör efter en PW. I like!
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0