En bra Lördagmorgon

God morgon mina hjärtan, eller ja god middag kanske? Jag blev uppdragen klockan 09:00 i morse iallafall..
Men det blev en mysfrukost i soffan med Rasmus, himla bra start på denna Lördagen. 
Idag så har jag faktiskt inga planer alls, ja jo, förutom att plugga lite dådå..men om vi bortser från det..så är hela Lördagen oplanerad. Vilket är himla skönt måste jag säga. 
 
Funderar på att dra på mig träningskläder och powerwalka bort till Rasmus föräldrar, för han är där hemma och hjälper dom att måla om. Är dock nojjig för att det är lite halt ute, men jag får väl gå försiktigt?! 
Men först måste jag färga håret klart, och sen måste jag få tummen ut den goa soffan..och sen måste jag....
 
Ja, vi får se om jag lyckas. Ha en fantastisk Lördag iallafall, så hörs vi.
Puss ♥
 
Lördagsfrukost när den är som bäst 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0