Dagarna rullar på, och nu var det Måndag igen.

Halloj!
Har för en lite stund sen kommit hem från lite vik ute på min praktikförskola. Hade saknat barnen så himla mycket, och fick världens kramar och glada rop när jag kom ut där. Hur jäkla underbart är inte det bemötandet liksom?! Som tur är så ska jag jobba ett långpass där i morgon också, vilket jag ser grymt mycket fram emot! ♥
 
I går var det första advent, och som vanligt hade vi frukost här hemma med Linus & Sandra i typ 3 timmar, mycket trevlig. Senare på kvällen åkte jag & Rasmus ner till stan för att kolla in julskyltningen och äta vars en god sockermunk. Det är så himla mysigt att dom satt upp skridskobanan på vårt torg detta året, då dom inte hade det uppe förra. Inte för att jag kan stå på ett par skridskor, men kul för alla barn. 
 
Så ja, helgen var bra och denna veckan har börjat bra. Och det som är superhärligt är att jag ska jobba/vikariera på Tisdag och Onsdag också. Oh happy day!! Jag vill bara bli färdig i skolan och börja jobba! Och tjäna cash!!
 
Nu ska jag mysa upp mig i soffan med en cola zero och sträckkolla på youtube videos. Klockan ringer 06:30 i morgon, och det väntar som sagt jobb mellan 8-16.
 
Puss ♥
Vi är så bra tillsammans ♥
 
Denna frukosten alltså!
Bakom bullarna döljer sig även ett gäng lussebullar. More is more!
 
Vi fick två fina julblommor av Linus & Sandra.
Men lotterna var det tyvärr ingen vinst på.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0