Då var det Måndag igen

Jahap, då var denna helgen slut. Och det är Måndag igen.
 
Jag hoppas ni haft en fin helg iallafall allihopa? Min har varit himla bra och bestått av en massa god mat och mys. 
I Fredags blev det ju hemlagade hamburgare, och i Lördags gjorde vi libapizza. Pizza med orientaliskt bröd som grund. Och OMG, jag kommer aldrig att köpa vanlig pizza igen! För detta var så galet gott, och dessutom betydligt nyttigare. .
 
Och igår firade vi farsdag och pappa bjöd oss på korv och potatismos, som vi hade önskat. Sjukt underskattad mat måste jag säga. Sen bestod kvällen av massa snack och tillslut en liten snabb tripp upp till farfars grav för att tända ett ljud och jag skulle sätta en fin sten som jag köpt. ♥ Alltid saknad, aldrig glömd.
 
Och idag är det Måndag hela dagen lång, och senare idag  blir det skola..men inte förens klockan 13:15..snark, men nu ska jag fortsätta ha en go mysmorgon med frukost i sängen.
 
Puss på er ♥
 

 Mannen i mitt liv ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0